support@hutkigrosh.by."> Асноўныя крокі для падлучэння да АРІП.
Звяжыцеся з намі
  • Пытанне-адказ

Пытанні і адказы па падключэнні да АРІП

Пытанні і адказы па падключэнні да АРІП здымуць сумневы і дапамогуць прыняць рашэнне. Не атрымалі адказ на Ваша пытанне? Напішыце нам на support@hutkigrosh.by.

  • Цікавіць кошт па падключэнні
    і абслугоўванню

    Падключэнне да АРІП у нас бясплатна. Аплату вы атрымліваеце на свой разліковы рахунак напрамую з банка, які прыняў плацёж у вашага кліента. Пры гэтым утрымліваецца альбо фіксаваная банкаўская камісія ў памеры 2%, альбо можна выбраць дыферэнцыраваны працэнт, які будзе залежаць ад сумы разавага плацяжу.

    Так, пры разавым плацяжы ад 5 да 49,99 BYN камісія складзе ад 1,4 да 1,6%, пры плацяжы ад 50 да 199,99 BYN - складзе ад 1,1 да 1,25%, пры плацяжы ад 200 BYN - складзе ад 1 да 1,1%. Памер камісіі залежыць ад месца здзяйснення плацяжу: першы выпадак – банкаўскія агенты, а другі – паштовыя.

    Наша ўзнагароджанне вы аплачваеце самастойна і асобна па выніку справаздачнага месяца (каляндарнага). Наша ўзнагароджанне складае 1% ад сумы плацяжоў, якія прайшлі праз АРІП у месяц, калі іх сума перавысіла за 1 000 BYN, або 0,5 базавай велічыні, калі не перавысіла.

    Акрамя таго, у рамках вашага дагавора далучэння да АРІП мы прапануем вам паслугу інтэрнэт-эквайрынгу па картах VISA, MasterCard, Maestro. У гэтым выпадку вашым кліентам будуць даступныя аплаты і праз АРІП, і праз ваш сайт.

  • Якія тэрміны падключэння?

    Падключэнне з дапамогай нашага Сэрвісу магчыма арганізаваць у самыя кароткія тэрміны – 2-3 працоўных дня з моманту афармлення заяўкі на падключэнне. Пасля нашага з вамі ўзаемадзеяння надыходзіць этап падключэння непасрэдна ў НКФО АРІП і працягнецца ён у сярэднім 1-1,5 тыдні.

  • Шукаю спосаб атрымання аплаты з Getcourse на юрыдычную асобу ў Беларусі.

    У нашага сэрвісу ёсць інтэграцыя з Getcourse для прыёму плацяжоў праз АРІП і картамі ў вас на сайце. Пасля падключэння да нашага Сэрвісу аплата будзе магчымая онлайн картамі з любой кропкі свету.

  • Ці можна інтэграваць ваш сэрвіс з інтэрнэт-крамай на платформе Tilda?

    У нашага сэрвісу ёсць рашэнне з платформай Tilda, калі наша кампанія можа прапанаваць вам працу па прыёме плацяжоў праз код кнопкі для аплаты на сайце. Мы даем вам код, вы ўбудоўваеце яго на сайт і з'яўляецца кнопка “Аплаціць”. Пад кнопкай можа быць як пэўная вамі сума, так і свабодная для ўводу плацельшчыкам сума з дадатковымі запытамі прозьвішчы і адрасы плацельшчыка.

  • Ці можна падключыць сістэму «Разлік» без сайта?

    Так, пасля падключэння вы атрымліваеце доступ да асабістага кабінета, дзе вы зможаце выстаўляць рахункі, адсочваць іх статуты і нават адпраўляць кліентам лісты, у якіх ужо ўключана функцыя аплаты, маецца кнопка «Аплаціць». Націскаючы на ​​кнопку «Аплаціць» з электроннага ліста, ваш кліент трапляе на старонку ўводу дадзеных пластыкавай карты і здзяйсняе аплату онлайн картай, выпушчанай любым банкам.

  • Узнікла неабходнасць вярнуць грошы пакупніку, які аплачваў праз АРІП. Які механізм вяртання грошай на картку пакупніка?

    Можна выкарыстоўваць наступныя варыянты:

    1. Выплата наяўнымі з касы.
    2. Паштовы перавод на карысць пакупніка. Неабходна ўдакладняць у пошты, што для гэтага неабходна ўказваць у перакладзе.
    3. На карту пакупніка (пры наяўнасці ў банка, які выпусціў карту, магчымасці вырабляць знешнія безнаяўныя залічэння на бягучы рахунак, да якога выдадзеная карта, неабходна ўдакладніць у банка). Для гэтага пакупніку неабходна паведаміць вам: найменне банка, транзітны рахунак, УНП і код банка, а таксама кошт, да якога выдадзеная карта, і дадзеныя пашпарта (прозвішча, імя і імя па бацьку, нумар пашпарта, месца і дату выдачы пашпарта). Вы, маючы дадзеную інфармацыю, зможаце вырабіць безнаяўны плацёж на бягучы рахунак, да якога выдадзеная карта (магчыма зняцце камісіі за залічэнне згодна тарыфах банка, які выпусціў карту).

    Ва ўсіх выпадках, вядома, неабходная папярэдняя дамоўленасць з пакупніком ў вызначэнні спосабу вяртання.

  • Якія ёсць патрабаванні да паведамленняў для СМС-рассылкі?

    Адно СМС на лацінцы месціць да 160 знакаў, адно СМС на кірыліцы – 70 знакаў. Прабелы ўлічваюцца нароўні з іншымі знакамі Пры адпраўцы вялікага СМС-паведамленні, які складаецца з двух і больш частак, кожная частка ўяўляе 1 СМС-паведамленне і змяшчае максімум 153 лацінскіх сімвала ці 67 нелацінскіх знакаў. Калі ў паведамленні ёсць хоць адзін нелацінскі знак, то ўсё паведамленне будзе не лацінскім.

  • Ці ёсць мабільны дадатак у сэрвісу “Хуткi Грош” ™?

    Сэрвіс мае мабільны дадатак, даступнае для запампоўкі на Play Market: дадатак для АРІП – “Хуткi Грош”, дадатак для E-POS - ЕPOS – сэрвіс прыёму плацяжоў па QR-коду

  • Ці можа быць прадастаўлены дадатковы доступ для бухгалтара?

    Можа. Таксама сэрвіс “Хуткi Грош” ™ рассылае для бухгалтэрыі рэестры аплат, здейсненных на Вашу карысць. Гэтыя рэестры могуць быць даступныя для загрузкі ў уліковыя бухгалтарскія праграмы (1С, Мапсофт, Галактыка, інш.).

  • Колькі каштуе паслуга інтэрнэт-эквайрынгу?

    Паслуга інтэрнэт-эквайрынгу можа ажыццяўляцца, як у рамках Сістэмы “Разлік” (АРІП), так і на падставе асобнага дагавора з банкам-экваерам. У выпадку эквайрынгу без заключэння асобнага дагавора Вашы выдаткі на транзакцыю будуць такімі ж, як і ў Сістэме “Разлік” (АРІП)”. Пры заключэнні дагавора на інтэрнэт-эквайрынг камісія банка складзе ад 1,5% да 3% у залежнасці ад эмітэнта карты плацельшчыка.

  • Колькі каштуе паслуга СМС-інфармавання?

    СМС-інфармаванне бясплатна для нашых кліентаў.

  • Ці бярэ сэрвіс абаненцкую плату?

    Няма. Калі абарот плацяжоў у Вашу карысць праз Сістэму “Разлік” (АРІП) складае менш за 1000 рублёў у месяц, будзе прымяняцца тарыф 0,5 базавай велічыні, замест 1%

  • Як хутка адбываецца залічэнне грошай на рахунак пасля аплаты кліентам?

    Залічэнне адбываецца на наступны банкаўскі дзень. Калі аплата праведзена ў пятніцу (суботу, нядзеля), то грошы паступяць у панядзелак. Звярніце ўвагу, што аб дасканалым плацяжы Вы будзеце апавешчаны адразу дзякуючы адной сістэме інфармавання нашага сэрвісу (СМС, Email і Push паведамлення).

  • Аплата можа быць адменена?

    Для інтэрнэт-крам і сэрвісаў існуе забарона на адмену плацяжу, г.зн. пасля аплаты на Вашу карысць ні кліент, ні банк плацёж не адменяць. Для астатніх катэгорый бізнэсаў адмена плацяжу дазволена да моманту пералічэння грошай за плацёж на разліковы рахунак. Аднак забарона старніравання рэгулюецца пры падключэнні і мы можам ўсталяваць альбо прыбраць для вас гэта абмежаванне па запыце.

  • Якія патрабаванні да сайта для падключэння?

    Падключаемы сайт павінен адпавядаць патрабаванням заканадаўства Рэспублікі Беларусь. Вось на што варта звярнуць асаблівую ўвагу:

    1. сайт павінен быць працаздольны (усе ўкладкі адкрываюцца і запоўненыя),
    2. даменнае імя павінна належаць той юрыдычнай асобе, якая падключаецца да АРІП,
    3. інтэрнэт-крама павінен быць фізічна размешчана ў краіне. У яго абавязкова павінен быць Беларускі хостынг. Праверыць краіну размяшчэнне Вашага сайта можна тут,
    4. інтэрнэт-крама павінен быць зарэгістравана ў Гандлёвым рэестры Рэспублікі Беларусь.

  • Ці ёсць гатовыя модулі для падключэння да CMS?

    Вядома, ёсць. Мы прадстаўляем модулі цалкам бясплатна. На дадзены момант у нашым рэпазітары на GitHub ёсць модулі для CMS-сістэм: Joomla, OpenCart, Bitrix, WordPress, CS-Cart, Drupal, Modx Minishop2, Drupal, Prestashop.

  • Ці можна пачынаць з асабістага кабінета, а затым перайсці да API? І што для гэтага патрэбна?

    Вядома можна зрабіць гэта ў любы момант. Больш таго, Вы можаце выкарыстоўваць адначасова і асабісты кабінет, і наша API. Вам усяго толькі неабходна паведаміць нам, што вы збіраецеся выкарыстоўваць наша API для працы. На працягу 5-ці хвілін пасля заяўкі вы ўжо зможаце працаваць з нашым API.

  • Ці аказваеце вы паслугі па інтэграцыі?

    Вядома так. Для нашых кліентаў мы стараемся даць максімальна камфортныя ўмовы працы з нашым Сэрвісам. У нас велізарны досвед па інтэграцыі практычна з любымі ўліковымі сістэмамі нашых кліентаў. Звяжыцеся з намі і мы абярэм найбольш прыдатны менавіта для Вас метад інтэграцыі.

  • Ці трэба прабіваць чэк па аплаце з сайта і праз АРІП?

    Не, пры плацяжах праз АРІП, а таксама на сайце картай (метад інтэрнэт-эквайрынгу) касавы чэк пакупніку выдаваць кіроўцам не трэба.

    Касавы чэк выдаецца толькі ў выпадку аплаты праз касавае абсталяванне. Яго выкарыстоўваюць, калі прымаюцца непасрэдна наяўныя або банкаўскія карткі праз плацежны тэрмінал.

    Пры разліках праз АРІП або картай на сайце грашовыя сродкі прымаюцца дыстанцыйна і аперацыя не праводзіцца праз касу, адпаведна, чэк ня выдаецца.

    Дакумент, які пацвярджае прыём грошай (квітанцыя, карт-чэк і інш.), Фармуецца пры аплаце ў пункце здзяйснення плацяжу, інтэрнэт-банкінгу, мабільным банкінгу або, у выпадку аплаты на сайце метадам інтэрнэт-эквайрынгу, прыходзіць плацельшчыку на электронную пошту.

    Пры продажы арганізацыя выдае пакупніку толькі таварны чэк або іншы дакумент, які пацвярджае непасрэдна набыццё тавару.