Вебінар – відэатрансляцыя, на якой у прамым эфіры эксперт можа дзяліцца ведамі, вопытам, навучаць гледачоў і разам з тым прадаваць свае паслугі. Існуе маса пляцовак для правядзення вебінараў. Большасць з іх платныя, аднак ёсць і спосабы зрабіць вебінар бясплатна. У дадзеным матэрыяле падрабязна спынімся на дзвюх з іх:
- Трансляцыя на Youtube,
- Zoom-канферэнцыя.
Першы варыянт цалкам бясплатны, у ім няма абмежаванняў па колькасці ўдзельнікаў, гледачоў, а для прагляду не трэба ўсталёўваць дадатковых праграм або пашырэнняў. Для стварэння трансляцыі неабходна ўсталяваць адну з праграм для кадавання і пацвердзіць рахунак на Youtube. Мінусам такога варыянту з’яўляецца адсутнасць тэхпадтрымкі пры правядзенні стрыма.
Другі варыянт вебінара праз канферэнцыю ў Zoom можа быць як цалкам бясплатным, але з абмежаваннем па часе правядзення вебінара ў 40 хвілін і колькасцю якія далучыліся ў 100 чалавек, так і платным у памеры кошту пакупкі ліцэнзіі ў залежнасці ад пашырэнні ў ёй. Але і цалкам бясплатны варыянт пры пісьменнай арганізацыі выступлення можа быць ужыты ў бізнэсе.
У кожным з выпадкаў пры падрыхтоўцы вебінара варта прытрымлівацца наступных рэкамендацый:
- Прыцягненне аўдыторыі і анонс вебінара за 2-3 тыдні да мерапрыемства. Анансаваць вебінар можна ў сацсетках альбо праз спецыяльны лендзінг, на якім таксама будзе магчыма сабраць кантактныя дадзеныя зацікаўленых асоб.
- Дбайная прапрацоўка выступу. Падрыхтоўка да вебінару з боку эксперта павінна абавязкова ўключаць: дэталёвы план выступу, прэзентацыю здольную прыцягнуць і ўтрымаць увагу, падрыхтоўку месца выступу, а таксама рэпетыцыю.
- Зносіны з прысутнымі на вебінары. Важным фактарам паспяховага вебінара з’яўляецца як непасрэдныя зносіны ў чаце падчас вебінара, адказы на пытанні, так і зносіны пасля: адпраўка матэрыялаў вебінара і яго запісы, збор зваротнай сувязі ад слухачоў, прапанова бонуса за прысутнасць і запрашэнне на наступнае мерапрыемства. Спампаваць вебінар – заўсёды прыемны бонус, не варта забываць пра гэта.
Такім чынам, вебінары анлайн сёння – не толькі спосаб данесці інфармацыю да слухача, але і выдатны варыянт па рэкламе, прасоўванні прадуктаў. Акрамя таго, бясплатныя вебінары даюць выдатны старт продажам. На такім мерапрыемстве можна расказаць пра прадукт, паслугу, зацікавіць мэтавую аўдыторыю, запрасіць лідэраў меркаванняў, каб яны падзяліліся сваімі ўражаннямі і, нарэшце, прадаць тавар ці паслугу, абвясціўшы асаблівыя ўмовы пакупкі для прысутных.
Якім чынам прыняць плацяжы падчас правядзення на вебінара? Прапануем разгледзець некалькі варыянтаў і выкарыстоўваць іх камбінацыю:
- QR-код. На адпаведным слайдзе прэзентацыі вы можаце размясціць QR-код для аплаты. У залежнасці ад структуры слайда і вашай прапановы для аўдыторыі можна выкарыстоўваць QR-коды з адной фіксаванай сумай (падыходзіць, калі продаж ажыццяўляецца толькі аднаго прадукту/паслугі і няма варыянтаў па цэнах), некалькі QR-кодаў з рознымі сумамі (падыходзіць для працы па тарыфах). Лектар ў працэсе вебінара можа прапаноўваць адсканаваць QR-код і здзяйсняць плацёж, адпаведна, распавядаючы пра тое ці іншым варыянце коштаў.
- Плацежная спасылка. Выдатны варыянт для тых, хто далучыўся са смартфона або актыўна карыстаецца чатам. Спасылку для аплаты можна звязаць у апісанні, скідаць у чат пры лагічных для падахвочванні да куплі рэпліках лектара, а таксама адправіць ўдзельнікам разам з матэрыяламі вебінара. Аплатныя спасылкі таксама могуць быць некалькіх варыянтаў: варыянты адной фіксаванай сумы аплаты.
Падводзячы вынік, хочам адзначыць, што ў эпоху дыстанцыйных спосабаў падачы і прыёму плацяжоў прасочваецца значная эканомія: правесці прадаючы вебінар можна бясплатна, прыняць плацёж на ім – усяго пад 1,2 адсоткі.
Самы час карыстацца такімі магчымасцямі і падключаць Сэрвіс E-POS! Даведацца падрабязней можна па тэлефонах +375 29 635-33-55, +375 33 635-33-55 альбо запоўніўшы заяўку ніжэй.