Плацяжы на аднастаронкавым сайце (лендзінге): ад куайрынга да кнопкі на аплату
Асаблівую папулярнасць у апошні час набываюць аднастаронкавыя сайты (лендзінгі). Іх зручна выкарыстоўваць для хуткага і эфектыўнага прадстаўлення або паслугі. Калі ваш лендзінг зачапіў пакупніка, то схема яго дзеянняў будзе проста: убачыў – ўразіўся – купіў. Як лічаць інтэрнэт-маркетолагі, эфектыўнасць такіх сайтаў у продажах вельмі высокая.
Давайце падрабязней разбярэмся з гэтым відам сайтаў і даведаемся, як выкарыстоўваць іх самым карысным чынам. Такім чынам, аднастаронкавы сайт або мэтавая старонка, які складаецца з адной кароткай ці доўгай старонкі, створаны для выканання канкрэтных камерцыйных мэтаў: вывесці прадукт на рынак, павысіць пазнавальнасць прадукту, хутка прадаць прадукт і атрымаць інфармацыю аб мэтавай аўдыторыі пакупнікоў.
Акрамя камерцыйных мэтаў для бізнесу, выкарыстоўваюцца аднастаронкавыя інструменты ў выкананні і аналітычных задач такіх, як:
- павелічэнне кліентаў, пакупнікоў (аднастаронкавыя сайты зручна выкарыстоўваць у рэкламе ў сацыяльных сетках),
- вызначэнне канверсіі кліентаў (усе магчымыя інструменты аналітыкі даступныя для аднастаронкавых сайтаў),
- адпрацоўка маркетынгавых прыёмаў (аналіз уздзеяння такіх на мэтавую аўдыторыю дапаможа пазбегнуць правалаў у саміх маркетынгавых мерапрыемствах),
- збор кантактнай інфармацыі для наступнага ўзаемадзеяння і фарміравання лаяльнасці.
Рашэнне прыведзеных задач дазваляе бізнэсу нарошчваць тавараабарот і павялічваць прыбытак за кошт пісьменнага пазіцыянавання на рынку і разумення патрэб мэтавай аўдыторыі.
Аднастаронкавыя сайты бываюць чатырох відаў:
- Доўгая пасадачная старонка (сустракаецца часцей за ўсё для вываду інфармацыі пра брэнд і ўнікальнай гандлёвай прапановы (УГП)).
- Кароткая пасадачная старонка (часцей за ўсё выкарыстоўваецца для збору дадзеных).
- Аднакрокавы лендзінг (на адной старонцы прадстаўлена інфармацыя і УГП і там жа кнопка – заклік да дзеяння (купіць, падпісацца, далучыцца і г.д.).
- двухкрокавы лендзінг (у гэтым выпадку дзве старонкі, на адной з якіх прыведзена інфармацыя, падаграваюць цікавасць наведвальніка, і УГП, а на другі – заклік да дзеяння і зыркая кнопка для яго здзяйснення.
А цяпер спынімся на тым, як ваш лендзінг пэйдж ці аднастаронкавы сайт зможа прымаць плацяжы, бо спецыяльная інтэграцыя і элементы кошыка яму не даступныя. У нас для вас адразу два спосабы:
- Куайрынг, з якім мы добра пазнаёміліся ў папярэдніх матэрыялах. Ён можа быць ужыты двума спосабамі: у выглядзе самога QR-кода на доўгай пасадачнай старонцы, або ў выглядзе аплатнай спасылкі на аднакрокавым або двухкрокавым лендзінге.
- Непасрэдна кнопка на аплату. Наш Сэрвіс рыхтуе кастамізаванныя кнопкі пад любыя патрэбы вашага бізнесу. Вы атрымліваеце гатовую кнопку і толькі ўсталёўваеце яе на сайт. На кнопцы можа быць любы тэкст, яна можа быць любога дызайну, што таксама лёгка рэгулюецца пры ўсталёўцы. Пасля націску на кнопку адбываецца перанакіраванне на нашу пасадачную старонку, дзе прадстаўлена інфармацыя аб плацяжы і прадаўцу, пасля чаго пакупнік можа яго здзейсніць, увёўшы дадзеныя сваёй карты.
Як у выпадку куайрынга, так і ў выпадку саміх кнопак сумы могуць быць як фіксаванымі, так і свабоднымі. Пры здзяйсненні плацяжу могуць быць запытаны дадатковыя кантактныя дадзеныя і самае галоўнае – колькасць магчымых QR-кодаў, спасылак на аплату і кнопак не абмежавана!
А бонусам любога з падключэнняў як куайрынга, так і кнопак вы атрымліваеце АРІП. І тым пакупнікам, які не жадаюць аплачваць на сайце, а, скажам, звыклі мець справу з інтэрнэт-банкінгам, вы заўсёды можаце выкарыстоўваць альтэрнатыву – плацёж праз АРІП.