Сацыяльная сетка Instagram не здае пазіцыі па становішчы. Кожны месяц ў 2020-ым годзе яе выкарыстоўвалі каля 1 млрд карыстальнікаў. Пры гэтым, паводле звестак Hootsuite (платформа кіравання сацыяльнымі сеткамі), 63 адсоткаў карыстальнікаў заходзяць у сетку, па меншай меры, адзін раз у дзень, а больш за 40 адсоткаў робяць гэта некалькі разоў на дзень. Дадатак дадзенай сацыяльнай сеткі займае другое месца сярод самых пампаваных дадаткаў у AppStore, а ў Google запыт “instagram” знаходзіцца на дзесятым месцы па сваім уладальнікам.
Instagram – гэта яшчэ і папулярная рэкламная пляцоўка. Ёсць дадзеныя, па якіх рэклама ў соцсеть ў 8,3 разы больш эфектыўна размяшчэнняў у гульнях і ў 5,4 разоў больш эфектыўна рэкламы на дэсктопах, а 72 адстокаў кампаній прыцягвалі новых кліентаў з акаўнта брэнда ў Інстаграм. У ЗША, дзе сацсетка папулярней за ўсё, маркетолагі марнуюць 69 адсоткаў бюджэту на інфлюенсераў.
Інфабізнес сёння мае масу магчымасцяў для выхаду на рынак, адна з якіх – вядома ж пляцоўка сацыяльных сетак, у тым ліку Інстаграм. Коуч, трэнера, выкладчыкі абавязкова павінны скарыстацца магчымасцямі гэтай сацыяльнай сетцы, бо яна дае выдатныя перспектыўныя па раскрыцці інфармацыі аб трэнінгах, дэманстрацыі фрагментаў анлайн-заняткаў і прыцягненню ўвагі да курсаў з выкарыстаннем элементаў асабістага брэнда або рэкламы.
Анлайн-курс у інстаграм лёгка прасоўваць. Самымі папулярнымі спосабамі рэкламы ў інстаграм з’яўляюцца:
- Таргетынг (падбор аўдыторыі, якая бачыць ваш кантэнт),
- Рэклама праз Facebook (звужэнне аўдыторыі з выкарыстаннем механізмаў сацсеткі),
- Рэклама ў блогераў (прадстаўленне прадукту праз меркаванне інфлюенсера, з якім згаджаюцца і пераймаюць у сваё жыццё падпісчыкі),
- Супрацоўніцтва з Амбасадор (людзьмі, якія фарміруюць станоўчае меркаванне пра брэнд, гэта не абавязкова блогер),
- Узаемны піяр (прадстаўленне на старонках іншых брэндаў з ідэнтычнай мэтавай аўдыторыяй),
- Калабарацыі (зліццё з інфлюенсерам і выпуск сумесных прадуктаў),
- Takeover (вядзенне старонкі кампаніі на працягу пэўнага часу блогерам),
- Гасцявыя пасты (кантэнт на старонцы публікуецца іншымі карыстальнікамі),
- Тавар у арэнду блогеру,
- Конкурсы і giveaway,
- Партнёрскі маркетынг (промакоды, персанальныя зніжкі, партнёрскія спасылкі),
- Паведамленне ў direct,
- Рэклама ў Паблік,
- Марафон (вынікі якіх тыражуюцца удзельнікамі),
- Iвэнты (запрашэнне блогера да сябе, каб ён падзяліўся сваім меркаваннем).
Аднак, да запуску рэкламнай кампаніі і прыходу патоку кліентаў, вы павінны задумацца пра тое, як выстаўляць рахункі кліентам.
Адказваючы на пытанне: “Як запусціць курс у інстаграм?”, прывядзём ключавыя этапы прасоўвання:
- Фарміраванне ідэі курса. Як стварыць анлайн-курс, які будзе цікавы і папулярны? – Абавязкова прадумаць яго ідэю, каштоўнасць і карыснасць.
- Анансаванне. Расказаць мэтавай аўдыторыі пра ідэі, сфармаваць унікальную гандлёвую прапанову.
- Бясплатная частка. Даць аўдыторыі магчымасць азнаёміцца з прадуктам, паспрабаваць яго да пакупкі.
- Продажы. Як прымаць аплату, падкажа сэрвіс Хуткi Грош™. Варыянты прыёму плацяжоў будуць звязаныя з каналам прыцягнення кліента: напрыклад, калі кліент ўбачыў рэкламу і перайшоў на сайт, то можна скарыстацца інтэрнэт-эквайрынгам або кнопкамі на сайце, а калі кліент прыйшоў у рахунак на сацсетку і піша ў “дырэкт”, то ў перапісцы можна выкарыстоўваць спасылку для аплаты. Таксама спасылку для аплаты зручна размяшчаць у прадаючай шапцы профілю.
- Правядзенне платнага курса. Гэта значыць прадастаўленне паслугі па выніках продажаў.
Як размясціць спасылку для аплаты ў вашым профілі Інстаграм, а таксама кнопку “Аплаціць” на вашым сайце, вам адкажуць нашы менеджэры па тэлефоне +375 29 635-33-55, або ў WhatsApp +375 33 635-33-55.
Вы можаце пакінуць нам заяўку на сайце, і мы звяжамся з вамі самі. Паспяховых вам продажаў у Інстаграм!