Звяжыцеся з намі

Як прадаваць анлайн-курс і выстаўляць рахункі ў Інстаграм

17.03.2021 · Час прачытання 5 хвілін

Сацыяльная сетка Instagram не здае пазіцыі па становішчы. Кожны месяц ў 2020-ым годзе яе выкарыстоўвалі каля 1 млрд карыстальнікаў. Пры гэтым, паводле звестак Hootsuite (платформа кіравання сацыяльнымі сеткамі), 63 адсоткаў карыстальнікаў заходзяць у сетку, па меншай меры, адзін раз у дзень, а больш за 40 адсоткаў робяць гэта некалькі разоў на дзень. Дадатак дадзенай сацыяльнай сеткі займае другое месца сярод самых пампаваных дадаткаў у AppStore, а ў Google запыт “instagram” знаходзіцца на дзесятым месцы па сваім уладальнікам.

Instagram – гэта яшчэ і папулярная рэкламная пляцоўка. Ёсць дадзеныя, па якіх рэклама ў соцсеть ў 8,3 разы больш эфектыўна размяшчэнняў у гульнях і ў 5,4 разоў больш эфектыўна рэкламы на дэсктопах, а 72 адстокаў кампаній прыцягвалі новых кліентаў з акаўнта брэнда ў Інстаграм. У ЗША, дзе сацсетка папулярней за ўсё, маркетолагі марнуюць 69 адсоткаў бюджэту на інфлюенсераў.

Інфабізнес сёння мае масу магчымасцяў для выхаду на рынак, адна з якіх – вядома ж пляцоўка сацыяльных сетак, у тым ліку Інстаграм. Коуч, трэнера, выкладчыкі абавязкова павінны скарыстацца магчымасцямі гэтай сацыяльнай сетцы, бо яна дае выдатныя перспектыўныя па раскрыцці інфармацыі аб трэнінгах, дэманстрацыі фрагментаў анлайн-заняткаў і прыцягненню ўвагі да курсаў з выкарыстаннем элементаў асабістага брэнда або рэкламы.

Анлайн-курс у інстаграм лёгка прасоўваць. Самымі папулярнымі спосабамі рэкламы ў інстаграм з’яўляюцца:

  • Таргетынг (падбор аўдыторыі, якая бачыць ваш кантэнт),
  • Рэклама праз Facebook (звужэнне аўдыторыі з выкарыстаннем механізмаў сацсеткі),
  • Рэклама ў блогераў (прадстаўленне прадукту праз меркаванне інфлюенсера, з якім згаджаюцца і пераймаюць у сваё жыццё падпісчыкі),
  • Супрацоўніцтва з Амбасадор (людзьмі, якія фарміруюць станоўчае меркаванне пра брэнд, гэта не абавязкова блогер),
  • Узаемны піяр (прадстаўленне на старонках іншых брэндаў з ідэнтычнай мэтавай аўдыторыяй),
  • Калабарацыі (зліццё з інфлюенсерам і выпуск сумесных прадуктаў),
  • Takeover (вядзенне старонкі кампаніі на працягу пэўнага часу блогерам),
  • Гасцявыя пасты (кантэнт на старонцы публікуецца іншымі карыстальнікамі),
  • Тавар у арэнду блогеру,
  • Конкурсы і giveaway,
  • Партнёрскі маркетынг (промакоды, персанальныя зніжкі, партнёрскія спасылкі),
  • Паведамленне ў direct,
  • Рэклама ў Паблік,
  • Марафон (вынікі якіх тыражуюцца удзельнікамі),
  • Iвэнты (запрашэнне блогера да сябе, каб ён падзяліўся сваім меркаваннем).

Аднак, да запуску рэкламнай кампаніі і прыходу патоку кліентаў, вы павінны задумацца пра тое, як выстаўляць рахункі кліентам.

Адказваючы на ​​пытанне: “Як запусціць курс у інстаграм?”, прывядзём ключавыя этапы прасоўвання:

  1. Фарміраванне ідэі курса. Як стварыць анлайн-курс, які будзе цікавы і папулярны? – Абавязкова прадумаць яго ідэю, каштоўнасць і карыснасць.
  2. Анансаванне. Расказаць мэтавай аўдыторыі пра ідэі, сфармаваць унікальную гандлёвую прапанову.
  3. Бясплатная частка. Даць аўдыторыі магчымасць азнаёміцца ​​з прадуктам, паспрабаваць яго да пакупкі.
  4. Продажы. Як прымаць аплату, падкажа сэрвіс Хуткi Грош™. Варыянты прыёму плацяжоў будуць звязаныя з каналам прыцягнення кліента: напрыклад, калі кліент ўбачыў рэкламу і перайшоў на сайт, то можна скарыстацца інтэрнэт-эквайрынгам або кнопкамі на сайце, а калі кліент прыйшоў у рахунак на сацсетку і піша ў “дырэкт”, то ў перапісцы можна выкарыстоўваць спасылку для аплаты. Таксама спасылку для аплаты зручна размяшчаць у прадаючай шапцы профілю.
  5. Правядзенне платнага курса. Гэта значыць прадастаўленне паслугі па выніках продажаў.

Як размясціць спасылку для аплаты ў вашым профілі Інстаграм, а таксама кнопку “Аплаціць” на вашым сайце, вам адкажуць нашы менеджэры па тэлефоне +375 29 635-33-55, або ў WhatsApp +375 33 635-33-55.

Вы можаце пакінуць нам заяўку на сайце, і мы звяжамся з вамі самі. Паспяховых вам продажаў у Інстаграм!