CRM для навучальнага цэнтра
Адладжаная сістэма вядзення бізнесу і кіравання размеркаваннем патокаў інфармацыі – важная задача аптымізацыі бізнес-працэсаў як у офісе, так і пры дыстанцыйнай форме працы.
Мы падрыхтавалі для вас некалькі ключавых пунктаў, якія дакладна паказваюць, як важна выкарыстоўваць CRM-сістэму кіравання ўзаемаадносінамі з кліентамі.
Першае, што мы хочам адзначыць – пашырэнне каналаў сувязі і зносін з кліентамі, самыя шырокія сістэмы ўкаранення механізмаў інтэграцыі з сеткамі, мессенджэрамі і аператарамі сайта.
Для кіраўніка CRM-важны элемент кантролю персаналу, эфектыўнасці яго працы і камунікацыі з кліентамі, а для персаналу –зручны інструмент для пабудовы асабістага графіка працы і адміністравання яго ў часткі ўласных пагадненняў. Ёсць сітуацыі, калі важна кантраляваць тэрміны знаходжання ў пэўных этапах, і CRMка у гэтым дапаможа.
Вядома ж CRM – яшчэ і нататнік, адрасная, а таксама даходная кніга і многае іншае. Ёсць мноства варыянтаў працы для розных ніш рынка.
Спампаваць нешта для школы, калі яна анлайн, больш не актуальна, бо ёсць АльфаCRM – спецыялізаваная сістэма для навучальных цэнтраў. З дапамогай гэтай сістэмы кіравання ўзаемаадносінамі з кліентамі вы атрымаеце анлайн запіс на заняткі і вызваліце сябе ад руцінных задач па запаўненні часопісаў і разліках. А пытанне з прыёмам плацяжоў праз сістэму АРІП і аплата банкаўскай картай праз інтэрнэт вырашана Сэрвісам Хуткi Грош™.
Вашы кліенты змогуць аплачваць навучанне са свайго асабістага кабінета ў сістэме і плацяжы аўтаматычна дададуцца на іх рахунку. Што для гэтага патрэбна?
- Запоўніць заяўку на падключэнне,
- атрымаць лагін, пароль і АРІП ID,
- у Альфа CRM прапісаць гэтыя параметры ў настройках інтэрнэт-эквайрынгу,
- адправіць Хуткому Грошу URL для натыфікацыі.
Гэтыя простыя 4 крокі дапамогуць вам аптымізаваць магчымасці і ўлік плацяжоў. Сэрвіс Хуткi Грош™ “ЗА” зручныя і інтэграваныя з прыёмам плацяжоў сістэмы ўліку узаемаадносін з кліентамі!