Установы адукацыі
Як прымаць аплату за анлайн-навучанне (трэнінгі, семінары, коўчынг, вебінары, інш.)
Самыя распаўсюджаныя варыянты прыёму плацяжоў анлайн, дыстанцыйна для арганізацый любых формаў уласнасці і індывідуальных прадпрымальнікаў (ІП):
- праз АРІП
свабоднай сумай (не патрабуецца выстаўлення рахункаў, плацельшчык самастойна ўносіць суму і свае даныя ў сістэму, вы атрымліваеце імгненную інфармацыю аб плацяжы),
фіксаванай сумай (выстаўленне і адсочванне інфармацыі па рахунку адбываецца праз асабісты кабінет, абнаўленне інфармацыі аб аплаце адбываецца імгненна),
па тарыфах (мяркуецца перадача кода, назва паслугі і кошты сэрвісу “Хуткі Грош” для наступнага ўнясення ў сістэму).
- картай на сайце
інтэграцыя ажыццяўляецца з дапамогай API, падключэння модуля CMS або па схемах гатовай інтэграцыі з getcourse.ru, ZenClass, АльфаCRM, staronka.by.
- плацяжы з электроннага ліста
опцыя даступная пры выстаўленні рахунку ў асабістым кабінеце, калі адбываецца фармаванне электроннага ліста на ўказаную пры выстаўленні рахунку электронную пошту (можна ўказваць адразу некалькі электронных адрасоў). У электронным лісце змяшчаецца кнопка "Аплаціць", націскаючы на якую атрымальнік пераходзіць на старонку ўводу даных пластыкавай карты і здзяйсняе плацёж.
- кнопкі для аплаты на сайце
Сэрвіс «Хуткі Грош» рыхтуе кастамізаваныя кнопкі на нулявую, фіксаваную, а таксама адпаведную тарыфу суму. Вы атрымліваеце html-код кнопку для сайта. Пасля націску на кнопку адбываецца перанакіраванне на пасадачную старонку, дзе прадстаўлена інфармацыя аб плацяжы і прадаўцы, пасля чаго пакупнік можа яго здзейсніць, увёўшы свае даныя і даныя плацежнай карты.
Прыём плацяжоў у кропках рэалізацыі паслуг, на мерапрыемствах, семінарах, пры аплаце кансультацый у прыватных кабінетах і г.д. раім арганізаваць праз сэрвіс E-POS. Сэрвіс E-POS падыходзіць для арганізацый любой формы ўласнасці, індывідуальных прадпрымальнікаў (ІП), а таксама самазанятых.
- E-POS
Альтэрнатыва тэрміналу — вы зможаце ствараць QR-код на любую суму пад канкрэтнае мерапрыемства ці паслугу, а таксама на свабодную суму для прыёму дадатковых плацяжоў па ходзе сустрэчы. Пасля стварэння QR-кода ён выводзіцца на друк і скануецца плацельшчыкамі, пасля чаго, кіруючыся падказкамі на экране, яны ўводзяць свае даныя, даныя карты і здзяйсняюць плацёж у рэжыме рэальнага часу.
Установы адукацыі
Рэкамендаваны спосаб падключэння да сэрвісу «Хуткi Грош»™ для ўстаноў адукацыі, у тым ліку дадатковай адукацыі: праз спісы (ftp).
Перавагі падключэння праз спісы (ftp) для для ўстаноў адукацыі:

- Зручны доступ да сховішча файлаў з ВАШЫХ уліковых сістэм, а таксама праз файлавы менеджар або электронную пошту.
- Аптымальны шлях узаемадзеяння, калі неабходна сфармаваць і выставіць адначасова вялікую колькасць рахункаў.
- Магчымасць самастойна забіраць рэестры аплат, якія лёгка можна імпартаваць у ВАШЫ ўліковыя сістэмы.
Звяртаем вашу ўвагу: асабісты кабінет і атрыманне электронных рэестраў за перыяд — магчымасць, даступная для ўсіх кліентаў сэрвісу.
Рэгламент падключэння да сэрвісу «Хуткі Грош»™ праз спісы (ftp):
- У адказ на вашу заяўку на падключэнне сэрвіс накіруе вам інфармацыйны ліст (пасля ўзгаднення і падпісання дакументаў з АІС «Разлік») з просьбай пацвердзіць/змяніць/дадаць указаныя ў заяўцы кантактныя даныя (адрасы электроннай пошты; тэлефоны; інш.) і актуальныя настройкі справаздач і апавяшчэнняў; у лісце таксама будуць указаны рэкамендаваныя спосабы ўзаемадзеяння з сэрвісам (зыходзячы са спецыфікі вашага бізнесу), а таксама даныя для доступу на FTP-сервер.
- На працягу 3 каляндарных дзён з моманту адпраўкі вам неабходна актываваць доступ, задаўшы ўласны пароль. Кантактныя даныя, спосабы ўзаемадзеяння могуць быць зменены па вашай заяўцы ў самыя кароткія тэрміны.
- Для выстаўлення рахунку праз наш сэрвіс вам трэба накіраваць на FTP-сервер файл, які змяшчае інфармацыю, неабходную для выстаўлення рахунку. Агульнае правіла па фарміраванні файла.
- У выпадку аплаты плацёж накіроўваецца на ваш разліковы рахунак (за вылікам камісіі АІС «Разлік») на наступны банкаўскі дзень пасля здзяйснення плацяжу.
- Па факце прыняцця аплаты па выстаўленым рахунку наш сэрвіс перадае вам інфармацыю аб аплаце праз электронную пошту і/альбо СМС.
- Пасля пералічэння плацяжоў на ваш разліковы рахунак наш сэрвіс ператварае атрыманы ад АІС «Разлік» электронны рэестр аплачаных плацяжоў у абраны вамі фармат і сфармаваны рэестр перадае вам.
- Не пазней 10-га чысла месяца, наступнага за справаздачным, наш сэрвіс фарміруе і накіроўвае вам электронны рэестр аплачаных плацяжоў за мінулы месяц разам з рахункам-актам на аплату паслуг сэрвісу. Аплата паслуг сэрвісу ажыццяўляеца на падставе рахунку-акта ў тэрмін да 15-га чысла месяца, наступнага за справаздачным.
Правілы для аплаты рахункаў, выстаўленых праз спісы (ftp):
- Рахунак захоўваецца да моманту аплаты альбо не мае тэрміна захоўвання.
- Плацельшчык мае магчымасць аплаціць рахунак цалкам або часткова; альбо згодна тарыфам, якія арганізацыя, якая аказвае паслугі, павінна перадаць нашаму сэрвісу.
Сэрвіс дазваляе выкарыстоўваць розныя варыянты аплаты выстаўленага рахунку.
