Звяжыцеся з намі

Установы адукацыі

Як прымаць аплату за анлайн-навучанне (трэнінгі, семінары, коўчынг, вебінары, інш.)

Самыя распаўсюджаныя варыянты прыёму плацяжоў анлайн, дыстанцыйна для арганізацый любых формаў уласнасці і індывідуальных прадпрымальнікаў (ІП):

  • праз АРІП

свабоднай сумай (не патрабуецца выстаўлення рахункаў, плацельшчык самастойна ўносіць суму і свае даныя ў сістэму, вы атрымліваеце імгненную інфармацыю аб плацяжы),

фіксаванай сумай (выстаўленне і адсочванне інфармацыі па рахунку адбываецца праз асабісты кабінет, абнаўленне інфармацыі аб аплаце адбываецца імгненна),

па тарыфах (мяркуецца перадача кода, назва паслугі і кошты сэрвісу “Хуткі Грош” для наступнага ўнясення ў сістэму).

  • картай на сайце

інтэграцыя ажыццяўляецца з дапамогай API, падключэння модуля CMS або па схемах гатовай інтэграцыі з getcourse.ru, ZenClass, АльфаCRM, staronka.by.

  • плацяжы з электроннага ліста

опцыя даступная пры выстаўленні рахунку ў асабістым кабінеце, калі адбываецца фармаванне электроннага ліста на ўказаную пры выстаўленні рахунку электронную пошту (можна ўказваць адразу некалькі электронных адрасоў). У электронным лісце змяшчаецца кнопка "Аплаціць", націскаючы на якую атрымальнік пераходзіць на старонку ўводу даных пластыкавай карты і здзяйсняе плацёж.

  • кнопкі для аплаты на сайце

Сэрвіс «Хуткі Грош» рыхтуе кастамізаваныя кнопкі на нулявую, фіксаваную, а таксама адпаведную тарыфу суму. Вы атрымліваеце html-код кнопку для сайта. Пасля націску на кнопку адбываецца перанакіраванне на пасадачную старонку, дзе прадстаўлена інфармацыя аб плацяжы і прадаўцы, пасля чаго пакупнік можа яго здзейсніць, увёўшы свае даныя і даныя плацежнай карты.

Прыём плацяжоў у кропках рэалізацыі паслуг, на мерапрыемствах, семінарах, пры аплаце кансультацый у прыватных кабінетах і г.д. раім арганізаваць праз сэрвіс E-POS. Сэрвіс E-POS падыходзіць для арганізацый любой формы ўласнасці, індывідуальных прадпрымальнікаў (ІП), а таксама самазанятых.

  • E-POS

Альтэрнатыва тэрміналу — вы зможаце ствараць QR-код на любую суму пад канкрэтнае мерапрыемства ці паслугу, а таксама на свабодную суму для прыёму дадатковых плацяжоў па ходзе сустрэчы. Пасля стварэння QR-кода ён выводзіцца на друк і скануецца плацельшчыкамі, пасля чаго, кіруючыся падказкамі на экране, яны ўводзяць свае даныя, даныя карты і здзяйсняюць плацёж у рэжыме рэальнага часу.

Установы адукацыі

Рэкамендаваны спосаб падключэння да сэрвісу «Хуткi Грош»™ для ўстаноў адукацыі, у тым ліку дадатковай адукацыі: праз спісы (ftp).

Перавагі падключэння праз спісы (ftp) для для ўстаноў адукацыі:

  • Зручны доступ да сховішча файлаў з ВАШЫХ уліковых сістэм, а таксама праз файлавы менеджар або электронную пошту.
  • Аптымальны шлях узаемадзеяння, калі неабходна сфармаваць і выставіць адначасова вялікую колькасць рахункаў.
  • Магчымасць самастойна забіраць рэестры аплат, якія лёгка можна імпартаваць у ВАШЫ ўліковыя сістэмы.

Звяртаем вашу ўвагу: асабісты кабінет і атрыманне электронных рэестраў за перыяд — магчымасць, даступная для ўсіх кліентаў сэрвісу.

Рэгламент падключэння да сэрвісу «Хуткі Грош»™ праз спісы (ftp):

  1. У адказ на вашу заяўку на падключэнне сэрвіс накіруе вам інфармацыйны ліст (пасля ўзгаднення і падпісання дакументаў з АІС «Разлік») з просьбай пацвердзіць/змяніць/дадаць указаныя ў заяўцы кантактныя даныя (адрасы электроннай пошты; тэлефоны; інш.) і актуальныя настройкі справаздач і апавяшчэнняў; у лісце таксама будуць указаны рэкамендаваныя спосабы ўзаемадзеяння з сэрвісам (зыходзячы са спецыфікі вашага бізнесу), а таксама даныя для доступу на FTP-сервер.
  2. На працягу 3 каляндарных дзён з моманту адпраўкі вам неабходна актываваць доступ, задаўшы ўласны пароль. Кантактныя даныя, спосабы ўзаемадзеяння могуць быць зменены па вашай заяўцы ў самыя кароткія тэрміны.
  3. Для выстаўлення рахунку праз наш сэрвіс вам трэба накіраваць на FTP-сервер файл, які змяшчае інфармацыю, неабходную для выстаўлення рахунку. Агульнае  правіла па фарміраванні файла.
  4. У выпадку аплаты плацёж накіроўваецца на ваш разліковы рахунак (за вылікам камісіі АІС «Разлік») на наступны банкаўскі дзень пасля здзяйснення плацяжу.
  5. Па факце прыняцця аплаты па выстаўленым рахунку наш сэрвіс перадае вам інфармацыю аб аплаце праз электронную пошту і/альбо СМС.
  6. Пасля пералічэння плацяжоў на ваш разліковы рахунак наш сэрвіс ператварае атрыманы ад АІС «Разлік» электронны рэестр аплачаных плацяжоў у абраны вамі фармат і сфармаваны рэестр перадае вам.
  7. Не пазней 10-га чысла месяца, наступнага за справаздачным, наш сэрвіс фарміруе і накіроўвае вам электронны рэестр аплачаных плацяжоў за мінулы месяц разам з рахункам-актам на аплату паслуг сэрвісу. Аплата паслуг сэрвісу ажыццяўляеца на падставе рахунку-акта ў тэрмін да 15-га чысла месяца, наступнага за справаздачным.

Правілы для аплаты рахункаў, выстаўленых праз спісы (ftp):

  • Рахунак захоўваецца да моманту аплаты альбо не мае тэрміна захоўвання.
  • Плацельшчык мае магчымасць аплаціць рахунак цалкам або часткова; альбо згодна тарыфам, якія арганізацыя, якая аказвае паслугі, павінна перадаць нашаму сэрвісу.

Сэрвіс дазваляе выкарыстоўваць розныя варыянты аплаты выстаўленага рахунку.