Вось ужо амаль 5 гадоў працуе Сэрвіс E-POS (да якога мы актыўна падключаем ўсіх жадаючых і нават фізічных асоб). Але і сёння застаюцца пытанні актуальныя пры падключэнні. Мы падрыхтавалі топ 5 такіх пытанняў для таго, каб палегчыць вам прыняцце рашэння.
Вашай ўвазе наша рубрыка пытанне-адказ пры падключэнні да Сэрвісу E-POS.
1. Якая камісія сэрвісу?
Сумарна камісія складае 1,2%.
Камісія разлічваецца як сума камісій:
0,7% (разліковым (плацежным) агентам, іншымі словамі, банкам, якія суправаджаюць кожны канкрэтны плацёж – банк плацельшчыка і атрымальніка) + 0,2% ААТ «НКФО« АРІП »+ 0,3% сэрвісным агрэгатар.
NB (важна адзначыць): камісія сэрвісу E-POS не залежыць ад таго, з якім з агрэгатараў вы супрацоўнічаеце, і заўсёды складае 1,2%.
Выбар агрэгатара варта рабіць зыходзячы з якасці сэрвісу і прадстаўляемых тэхнічных магчымасцяў для працы. Дарэчы, Сэрвіс Хуткi Грош™ ганарыцца тым, што не толькі з’яўляецца першым агрэгатарам, які стаў падключаць да E-POS, але і з’яўляецца адным з распрацоўшчыкаў рашэнняў E-POS.
2. Як хутка адбываецца залічэнне грашовых сродкаў на разліковы рахунак?
Грашовыя сродкі на разліковы рахунак залічваюцца на працягу 1-2 банкаўскіх працоўных дня. Грошы на разліковы рахунак прыходзяць адразу за вылікам камісіі 1,2%.
3. Колькі па часе займае падключэнне да сэрвісу?
У сярэднім час падключэння да сэрвісу E-POS складае 5 працоўных дзён. Неабходна адзначыць, што хуткасць падключэння напрамую залежыць ад вашага жадання і аператыўнасці.
Хуткасць запаўнення анкеты з рэквізітамі, ўзгаднення і падпісання дакументаў, рэагавання на магчымыя просьбы прадастаўлення дадатковых дакументаў або тлумачэнняў супрацоўнікам НКФО АРІП – тая частка, якая залежыць ад вас. А прафесіяналы Сэрвісу Хуткi Грош™ вокамгненна рыхтуюць дакументы, арганізоўваюць тэхнічную і адміністрацыйную частку. Працуючы ў камандзе, мы зможам ставіць рэкорды па хуткасці падключэння без страты якасці паслуг!
4. Ці ёсць магчымасць прымаць плацяжы з-за мяжы?
На сённяшні дзень геаграфія плацяжоў Сэрвісу E-POS – Рэспубліка Беларусь. Для плацяжоў з-за мяжы прапануем звярнуць увагу на паслугі інтэрнэт-эквайрынгу Сэрвісу Хуткi Грош™.
5. Як кліент можа аплаціць кошт, выстаўлены ў сістэме E-POS?
Існуе 3 спосаба аплаты рахунка, кожны з якіх можа быць больш ці менш зручны як плацельшчыку, так і вашаму бізнесу. Нашы менеджэры заўсёды ўдакладняюць сферу вашай дзейнасці, парадак аплаты на момант да падключэння E-POS і прапануюць аптымальны варыянт прыёму плацяжоў менавіта для вашага бізнесу. У той жа час вы і вашы кліенты зможаце адначасова карыстацца ўсімі варыянтамі работы сэрвісу ў залежнасці ад аплатнай сітуацыі.
Такім чынам,
1 варыянт – плацяжы праз сканаванне QR-кода. QR-код для аплаты будзе даступны вам у асабістым кабінеце пры выстаўленні рахунку.
Сканаванне можна ажыццяўляць альбо камерай тэлефона, тады пасля сканавання QR-кода плацельшчык будзе ўводзіць дадзеныя карты для здзяйснення плацяжу. Альбо сканаваць QR-код можна праз банкаўскі дадатак (пры ўмове рэалізацыі абслуговым банкам такой функцыі). Тады не спатрэбіцца ўводзіць дадзеныя карты, аплата будзе праведзена картай, прывязанай да банкаўскага дадатку.
Такі варыянт падыходзіць больш для рознічных кропак продажу тавараў і паслуг. Калі вы задумваліся купіць тэрмінал – то звярніце ўвагу на E-POS.
2 варыянт – плацежная спасылка. Пры фарміраванні рахунка ў асабістым кабінеце акрамя QR-кода да яго фарміруецца і плацежная спасылка, якую вы можаце адправіць плацельшчыку любым зручным спосабам. Аплата пасля пераходу па спасылцы будзе шляхам ўводу дадзеных пластыкавай карты.
Падыходзіць для бізнэсаў, якія працуюць анлайн і продажаў праз сацыяльныя сеткі і сайты.
3 варыянт – плацёж праз АРІП. Да выстаўленаму рахунку існуе лічбавы аналаг, які з’яўляецца ідэнтыфікатарам для плацяжу ў АРІП. Аплаціць праз АРІП можна не толькі ў мабільным або інтэрнэт-банкінгу, але і ў касах банкаў, пошты, банкаматах і інфакіёсках.
Такі варыянт падыходзіць для любога бізнесу і залежыць ад плацежных звычак плацельшчыка. Таксама выступае альтэрнатывай плацяжу праз тэрмінал. А аплаціць праз АРІП для многіх – любімы з пункту гледжання звычкі да бяспекі спосаб.
Любыя вашы пытанні чакаем у чаце на сайце або поштай на support@epos.by. Давайце дапаўняць рубрыку пытанне – адказ пра E-POS разам!