• Далучайцеся да нас:

+375 17 397-33-55

+375 29 635-33-55

+375 33 635-33-55

Пытанне-адказ

Агульныя пытанніКошт паслугПраца з АРІПІнтэрнет-крамам

Ці прадастаўляе сэрвіс «Хуткі Грош»™ паслугу інтэрнэт-эквайрынгу?

Так. Сэрвіс «Хуткі Грош»™ забяспечвае прыём плацяжоў онлайн па банкаўскіх картах VISA, MAESTRO, MasterCard, Белкарт. Магчыма інтэграцыя з Вашым сайтам і сістэмамі.

Якія ёсць патрабаванні да паведамленняў для СМС-рассылкі?

Адно СМС лацінкай месціць да 160 сімвалаў, адно СМС кірыліцай — 70 сімвалаў. Прабелы ўлічваюцца нароўні з іншымі сімваламі. Пры адпраўцы вялікага СМС-паведамлення, якое складаецца з двух і больш частак, кожная частка ўяўляе 1 СМС-паведамленне і змяшчае максімум 153 лацінскіх сімвала або 67 нелацінскіх знакаў. Калі ў паведамленні ёсць хоць адзін нелацінскі сімвал, то ўсё паведамленне будзе не лацінскім. Падрабязней тут.

Ці ёсць мабільны дадатак у сэрвіса «Хуткі Грош»™?

Сэрвіс мае мабільны дадатак, даступны для запампоўкі на Play Market.

Якія тэхнічныя патрабаванні прад’яўляе сэрвіс «Хуткі Грош»™ да сайту?

Як такіх ніякіх. Аднак ва ўладальніка «Сістэмы «Разлік» (АРІП)» існуюць адміністрацыйныя патрабаванні на адпаведнасць Вашага сайта заканадаўству Рэспублікі Беларусь.

Ці можа быць прадастаўлены дадатковы доступ для бухгалтара?

Можа. Таксама сэрвіс «Хуткі Грош»™ рассылае для бухгалтэрыі рэестры аплат, учыненых у Вашу карысць. Гэтыя рэестры могуць быць даступныя для запампоўкі ваў уліковыя бухгалтарскія праграмы (1С, Мапсофт, Галактыка, інш.).

Як атрымаць тэхнічную падтрымку ў выходны дзень або пасля завяршэння працоўнага дня?

Мы стараемся быць даступнымі па мабільных тэлефонах і ў нерабочы час (графік працы кансультантаў і тэхнічнай падтрымкі з 9:00 да 18:00 у буднія дні). Таксама Вы заўсёды можаце звярнуцца з пытаннямі па нашым кантактам: на адрас электроннай пошты тэхнічнай падтрымкі support@hutkigrosh.by ці праз форму зваротнай сувязі.

Што такое Альфа-клік?

Альфа-Клік — гэта інтэрнэт-банк, які прадастаўляе наш партнёр ЗАТ «Альфа-Банк» (www.alfabank.by). З дапамогай Альфа-Клік Вы можаце ажыццяўляць любыя плацяжы: аплачваць паслугі ЖКГ, Інтэрнэт, ТБ, ажыццяўляць пераводы паміж карткамі. Больш падрабязна азнаёміцца з магчымасцямі Альфа-Клік можна тут.

Колькі каштуе паслуга інтэрнэт-эквайрынгу?

Паслуга інтэрнэт-эквайрынгу можа ажыццяўляцца, як у рамках «Сістэмы «Разлік» (АРІП)», так і на падставе асобнай дамовы з банкам-экваерам. У выпадку эквайрынгу без заключэння асобнай дамовы Вашыя затраты на транзакцыю будуць такімі ж, як і ў «Сістэме «Разлік» (АРІП)». Пры заключэнні дамовы на інтэрнэт-эквайрынг камісія банка складзе 3% для картак, імітаваных банкамі Рэспублікі Беларусь; і да 4% — для замежных картак.

Колькі каштуе паслуга СМС-інфармавання?

Рассылка СМС-паведамленняў, рэкламных аб’яў, паведамленняў для Вашых кліентаў ажыццяўляецца згодна з тарыфам 1 капейка (100 рублёў да дэнамінацыі) за паведамленне. Сэрвіс ажыццяўляе рассылку па базах дадзеных і кантроль за дасланымі СМС. (Пры неабходнасці, паведамленне можа быць адпраўлена Вашаму кліенту пры выстаўленні рахунку, а таксама Вам пры аплаце рахунка кліентам). Тарыфікацыя СМС-паведамленняў ажыццяўляецца згодна з тарыфам на СМС-рассылку і будзе ўключана ў рахунак-акт. Email і Push паведамленні ажыццяўляюцца бясплатна.

«Ці павінен я Вам штосьці плаціць за паслугі?»

Так. Згодна з Тарыфамі сэрвісу «Хуткі Грош»™ па выніку справаздачнага (каляндарнага) месяца фарміруецца рахунак-акт на аплату паслуг. Гэты дакумент адпраўляецца на адрас электроннай пошты, пазначаны ў якасці кантактнага для Вашай арганізацыі (пры рэгістрацыі). Па ўмовах Дамовы рахунак-акт неабходна аплаціць да 15-га чысла месяца, наступнага за справаздачным.

«Колькі я Вам павінен плаціць за паслугі?»

Згодна з Тарыфамі нашага сэрвісу кошт вызначаецца наступным чынам. Калі сума ўсіх рахункаў, аплачаных з выкарыстаннем сэрвісу «Хуткі Грош»™, будзе складаць 1000 рублёў і менш у справаздачны (каляндарны) месяц, тады Вам будзе выстаўлены рахунак-акт на аплату паслуг сэрвісу з абаненцкай платай у памеры 0,5 базавай велічыні, якая дзейнічае на момант выстаўлення рахунку-акта. Тарыф у памеры ўстаноўленага працэнта ў гэтым выпадку прымяняцца не будзе. Гэта значыць выніковая сума рахунка-акта будзе роўная 0,5 базавай велічыні.

Пры суме аплачаных рахункаў больш за 1000 рублёў у месяц абаненцкая плата выстаўляцца не будзе. Будзе прыменены толькі тарыф у памеры ўстаноўленага працэнта. Абаненцкая плата ў гэтым выпадку ў рахунак-акце будзе роўная 0 рублёў.

Ці бярэ сэрвіс абаненцкую плату?

Не. Калі абарот плацяжоў у Вашу карысць праз «Сістэму «Разлік» (АРІП) складае менш за 1000 рублёў у месяц, будзе прымяняцца тарыф 0,5 базавай велічыні, замест 1% (больш падрабязней аб Тарыфах).

Якая можа быць мінімальная сума плацяжу ў АРІП?

З 1 ліпеня 2016 г. у «Сістэме «Разлік» (АРІП)» ўстаноўлена мінімальная сума плацяжу ў памеры 1 капейкі. Разам з тым сэрвіс «Хуткі Грош»™ па Вашым жаданні можа абмяжоўваць памер мінімальнага плацяжу ў большы бок.

Якая можа быць максімальная сума плацяжу ў АРІП?

Сума ўстанаўліваецца «Сістэмай «Разлік» (АРІП)» і вызначаецца, зыходзячы з максімальна магчымага кошту Вашых тавараў/паслуг.

Колькі займае працэс падключэння да сэрвісу «Хуткі Грош»™?

Працэс падключэння з нашага боку ажыццяўляецца максімальна Хутка. Разам з тым варта разумець, што дакументы на падключэнне таксама ўзгадняюцца і рэгіструюцца ў «Сістэме «Разлік» (АРІП)», што можа займаць ад 1-го да 2-х тыдняў.

Як хутка адбываецца залічэнне грошай на рахунак пасля аплаты кліентам?

Залічэнне адбываецца на наступны банкаўскі дзень. Калі аплата праведзена ў пятніцу (субота, нядзеля), то грошы паступяць у панядзелак. Звярніце ўвагу, што аб здзейсненым плацяжы Вы будзеце апавешчаны імгненна дзякуючы адной сістэме інфармавання нашага сэрвісу (СМС, Email і Push апавяшчэння).

Аплата можа быць адменена?

Для інтэрнэт-крамаў і сэрвісаў існуе забарона на адмену плацяжу, г. зн. пасля аплаты у Вашу карысць ні кліент, ні банк плацёж не адменяць. Для астатніх катэгорый бізнесаў адмена плацяжу дазволена да моманту пералічэння грошай за плацёж на разліковы рахунак.

Якія патрабаванні да сайта для падключэння?

Сайт, які трэба падключыць, павінен адпавядаць патрабаванням заканадаўства Рэспублікі Беларусь. Больш падрабязна з гэтымі патрабаваннямі можна азнаёміцца тут.

Ці ёсць гатовыя модулі для падключэння да CMS?

Вядома, ёсць. Мы прадастаўляем модулі цалкам бясплатна. На дадзены момант у нашым рэпазітары на GitHub ёсць модулі для CMS-сістэм Joomla, OpenCart, Bitrix, WordPress. Спампаваць падключальны модуль разам з інструкцыяй па яго ўстаноўцы можна тут.

Які з варыянтаў падключэння выкарыстоўваюць часцей?

Кожны наш кліент выбірае зручны для сябе спосаб працы, таму тут неабходна адштурхоўвацца ад Вашых патрэбаў і магчымасцяў. Звяжыцеся з намі і мы параім Вам аптымальнае рашэнне!

Ці можна пачынаць з асабістага кабінета, а затым перайсці да API? І што для гэтага трэба?

Вядома, можна зрабіць гэта ў любы момант. Больш таго, Вы можаце выкарыстоўваць адначасова і асабісты кабінет, і наша API. Вам усяго толькі неабходна паведаміць нам, што Вы збіраецеся выкарыстоўваць наш API для працы. На працягу 5-ці хвілін пасля заяўкі Вы ўжо зможаце працаваць з нашым API.

Ці аказваеце вы паслугі па інтэграцыі?

Вядома, так. Для нашых кліентаў мы стараемся забяспечыць максімальна камфортныя ўмовы працы з нашым Сэрвісам. У нас велізарны досвед па інтэграцыі практычна з любымі ўліковымі сістэмамі нашых кліентаў. Звяжыцеся з намі і мы абярэм найбольш прыдатны менавіта для Вас метад інтэграцыі.

Ці можна апавяшчаць інтэрнэт-інфармаваннем аб паступленні грашовых сродкаў?

Мы можам у аўтаматычным рэжыме апавяшчаць Вас у момант аплаты рахунка. Для гэтага ў нас ёсць паслуга СМС-апавяшчэнне.